6 Temmuz 2012 Cuma

Kulaklık Kablo Toplayıcısı Projesi - 1

Telefon, müzik çalar ve adını bilmediğim pek çok teknolojik oyuncağı artık yanımızda taşıyabiliyoruz. Bu cihazların kulaklık benzeri pek çok kablosu oluyor genelde. Kullanılmadığı zaman bu kabloları saklamak ve isteyince yeniden açmak büyük bir dert doğrusu.



İşte bu seferki projemiz, muadilleri 7-10 TL arasında satılan  "Kulaklık Kablo Toplayıcısı"nı evde üretmek. Ben 3 farklı malzeme ile üretim yaptım. İşte ilki, umarım faydası olur ;).


Eski Banka Kartı ile Yapılan Üretim
1. ADIM
Artık kullanılmayan ve geçersiz olan banka ya da kredi kartı, kartla aynı boyutta karton, makas, kalem, bant ve maket bıçağını hazırlayın.



2. ADIM
Şablon olarak kullanacağımız karta kablo tutucusunun şeklini çizip makasla kesin.




3. ADIM
Şablona kabloyu sarıp iş görüp görmediğini test edin. Ardından şablonu karta bant ile tutturup, makas ve maket bıçağı yardımıyla kesin. Kablo toplayıcınız artık hazır, güle güle kullanın :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder