5 Temmuz 2012 Perşembe

Lavabo Temizliği İçin Bir Fikir


Mutfak lavabolarının temizliği çok zordur. Sebze,meyve ve yemek artıkları insanı çıldırtacak noktaya gelebilir. Ayrıca bu artıklar yüzünden lavabonun tıkanma riski fazladır.


Ben önceleri kağıt havlu ya da peçete ile mutfak lavabosunu temizliyordum. Ancak bu iş için çok fazla kağıt peçete harcandığını fark ettim. Bu sebeple daha ucuz ve geri dönüşebilecek bir malzeme aradım.


Elimde bol miktarda bulunan müsvedde kağıdı kullanabileceğimi düşündüm. Kağıtları köşesinden delgeçle deldim.



Sonra alüminyum bir teli kanca olacak şekilde kıvırdım ve üst mutfak dolabının kulbuna taktım. Kağıtları da kancaya astım.


Bundan böyle lavabodaki artıkları temizlemek hem kolay hem masrafsız hem de çevreci oldu sanırım ;).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder